Amatőr paprikatermesztő

Chili paprika

Chili paprika

Naga Jolokia

2010. február 25. - Valaki Innen

Az üvegház megtette jótékony hatását.

Tegnapi napon, szinte egyszerre kikelt mind az 5 Naga Jolokia mag. Kicsik, sárgák. Fény viszont sajnos még nincs elegendő a lakásban (5-6 hét csírázási időre számítottam), ezért furfanghoz folyamodunk. Feleségem bevisz két palántát a munkahelyére, mivel irodája napos, rendkívűl meleg hely. Kettőt én is beviszek a saját melóhelyre az ablakba. Ez utóbbi kevésbé szerencsés hely, mivel csak délután éri sok fény, de hátha nagyobb esélyük lesz túlélni.
 
Egy marad itthon. Reméljük napos március lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pepper.blog.hu/api/trackback/id/tr441788563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.03.04. 06:19:42

hello
én idén kezdtem először paprikanevelésbe.
van 4 red savina palántám.
ha kevés a fény tudom ajánlani a
bolthely.hu/tungsram/fokat/482850cc42134_Noveny_es_akvarium_fenycsovek
oldalt. én is innen rendeltem egy kompakt fénycsövet. így kevésbé nyurgulnak a növények.
süti beállítások módosítása