Amatőr paprikatermesztő

Chili paprika

Chili paprika

Peruvian Purple érés

2010. július 26. - Valaki Innen

Nem voltam körültekintő, ezért szentelek ennek egy külön bejegyzést.

Miután boldogan leszedtem az első purple termést, amely mélylila színű, azonnal felvágtam magmentés céljából. Túl fehérnek találtam a magokat ezért utánaolvastam és kiderült, hogy ez a paprika éretlenül lila, éretten pedig cseresznyepiros. Lesz több termés is szóval nagyot nem buktam. Kíváncsiságból elrakom a magokat, hogy zölden (lilán) szedett termésből csíraképesek-e. 

Egy rövid leírás a fajtáról itt.

Update:Nem csíraképesek, sőt elfeketedtek és elrohadtak. Csakúgy mint a zölden szedett cseresznyepaprika esetén a magok. A cseresznyepaprika ellenben a Peruiviannal viszont csíp és fogyasztható.

A bejegyzés trackback címe:

https://pepper.blog.hu/api/trackback/id/tr622178263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása