Amatőr paprikatermesztő

Chili paprika

Chili paprika

Új szezon

2014. február 16. - Valaki Innen

Nagyon nagy reményekkel nézek neki az idei szezonnak. Gabko blogját olvasgatva eldöntöttem, hogy világítással támogatom meg a palánták fejlődését.

Eleinte egy 4500 Kelvin színhőmérsékletű energiatakarékos izzóval kezdtem, de egy véletlen folyamán rábukkantam erre az izzóra: megaman W1215P. Link az ismertető pdf állományra: ITT

Nagyon szépen fejlődnek a növények a lámpa alatt. Nincs nyúlás, palántadőlés, nagyon jó befektetés volt. A fényszökés ellen vettem egy autóban használatos fényvisszaverő fóliát és fényes felülettel befelé a melegházra kötöztem.

Körülbelül 40 tő paprikával tervezek ebben az évben, vegyesen cserépben illetve szabadföldben elhelyezve őket, az arányokról még nem döntöttem. A következőket vetettem idén:

- Red Savina

- Bhut Jolokia

- Jamaican Chocolate

- Trinidad Scorpion Orange

- Trinidad Scorpion Butch T

DSCN0534.JPG

Bazsalikom:

DSCN0537.JPG

DSCN0533.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pepper.blog.hu/api/trackback/id/tr435816647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UV pót 2016.09.01. 12:38:21

A megaman izzókat lehet magyarországon kapni?
süti beállítások módosítása