Amatőr paprikatermesztő

Chili paprika

Chili paprika

Habanero paprikák a kertben

2010. május 10. - Valaki Innen

Ezt elkapkodtam. Másik oldalról közelítve viszont mondhatjuk, hogy kibabrált velem az időjárás. Korábban írtam, hogy kiültettem próbaképpen pár habanero palántát a kertbe "lesz ami lesz" felkiáltással, "hátha szépen fejlődnek" reménykedéssel.

A paprikák élnek, de satnyák és sárgák. Egyértelmű, hogy az elmúlt hetek klímája nem elég meleg a habaneronak még. 

Két helyen kísérletezem az első főleg délben-délután kap közvetlen napfényt. Az egyiket meg is rágta valami.

 Ez pedig késő délután már nem kap fényt, a helyzet itt sem jobb.

Felvésem magamnak, hogy habanerot a kertbe június elején. Esetleg extrém meleg esetben májusban. Segíthet rajtuk valami? 

A bejegyzés trackback címe:

https://pepper.blog.hu/api/trackback/id/tr731985266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*amari 2010.05.10. 21:10:20

Az én paprikáim is majdnem így néznek ki. Én a csigáktól óvom őket, mert azok is szeretik rágni a paprikát sok más növény mellett.

amari.blog.hu/

Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2010.05.13. 07:22:10

A csigavédelemre (fűrészpor, rosszabb esetben só) én is gondoltam, de nem fogok lépni míg alaposabb pusztítást nem végeznek :)
süti beállítások módosítása